sâmbătă, 1 februarie 2014

Fara tine

                                     Vreau sa-ti demonstrez ca pot merge mai departe si fara tine. Sa-ti dai seama, mai exact, cine a pierdut pe cine...

Traiesti in haos!Intr-o lume in care toti iti spun "nu face aia","nu faci ce e bine",de parca ei ar sti ce e bine!Dar totusi, faci ce spun ei,crezand ca au dreptate!Brusc,se intampla ceva,ce usor,usor te face sa iei propriile decizii,sa fii capabil sa nu ii lasi pe altii sa decida pentru tine si sa ai capacitatea de a vedea realitatea nu povestea din spatele ei.Nu-i lasa pe ei sa te schimbe cu vorbele lor,sa te manipuleze si sa te amageasca!
Da, stiu, timpul te preseaza si te grabesti. Nu vrei sau nu poti sa mai citesti.Insa eu tot am avut cateva lucruri sa-ti spun. Ramane la latitudinea ta daca le vei afla si cand.



IN JUR TOTU-I INTUNECAT,
DOAR EL LUMINA MI-A REDAT,
OCHII LUI CEI SCLIPITORI,
MI-ERAU CADOU DE SARBATORI.
DIN CAND IN CAND, MAI TRESAREAM
RAZAND PUTIN,PRIVIND PE GEAM.
SI VEDEAM VENIND USOR,
AI LUI OCHI DE MURITOR.
MA CUPRINDEAU IN LUMEA LOR
AI LUI OCHI DE PRINTISOR.
MA ADORMEAU USOR,USOR
AI LUI OCHI DE PROTECTOR.
SI MA PRIVEAU MEREU,MEREU
AI LUI OCHI DE CURCUBEU…


Pentru iubire nu se multumeste.
In consecinta.n-o sa iti multumesc nici eu.
Doar te iubesc sublim si nebuneste ,
Atat de pur.total nepamantesc..
Desi doare te voi iubii mereu!!!
Nu stiu prea multe
Stiu doar ca te iubesc.
Azi mai mult ca ieri,
Mai putin ca maine,
In fiecare zii altfel si totusi la fel..
Tu imi colorezi viata in nuante de iubire si veselie.
Dragostea ta a luminat cele mai intunecate locasuri ale vietii mele!!
Esti cel mai frumos lucru care mi se putea intampla!!
Luminile se vor stinge,
Orchestra va amutii.
Dar dragostea mea pentru tine va dainuii pe veci!!


 PREA TARZIU
E PREA TARZIU SA-MI ZICI ACUM
SA IMI ALEG DRUMUL CEL BUN.
E PREA TARZIU SA-MI ZICI CEVA,
S-APAR DIN NOU IN VIATA TA.
E PREA TARZIU SA-MI ZICI USOR
IARTA-MA CA DE NU MOR.
EU JULIETA,
TU ROMEO.
JUCAM UN FILM MARCA RODEO.
ACUM NU SUNT PREA AFECTATA,
SA-MI PLANG IUBRE CEA pATATA.
DAR MAI TARZIU GREU O SA-MI FIE,
SI O SA AM GANDURI 1000!!!!


Sunt multe de povestit
Si de trait...
Asa ca nu mai trag de timp !!
Ma gandesc la noptile,
In care vorbeam pana tarziu
De zilele in care ne tineam de mana 
De toate momentele frumoase impreuna, 
Am rupt bucati din mine si le.am pus pe hartie
Mi.am deschis sufletul catre tine,
Dar din pacate fara de iubire
Nu.mi pot imagina o lume
Fara tine,poate mi-ar fi mult mai bine,

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu