marți, 27 ianuarie 2015

Inspiratie~

In acest articol m-am gandit sa scriu despre INSPIRATIE. Inspiratia este forta creatoare – in orice, oricand, oricum, indiferent de unde vine aceasta.

Fara inspiratie, creatia ar fi imposibila. Fara inspiratie, nu ar exista nimic din tot ce exista. Inspiratia este singura forta care ne conecteaza la perseverenta, la evolutie si la rezultate. Doar asa se poate.

Te-ai gandit vreodata ce s-ar fi intamplat cu viata ta, daca cei care au inventat tot ce ne face noua astazi viata usoara, nu ar fi avut inspiratie? Cel mai probabil, ar fi fost mult mai dificila, in unele cazuri, iar in altele ar fi fost banala.

Tot ce exista, ce vezi, ce atingi si iti imbunatateste astazi calitatea vietii, a fost candva ideea cuiva, inspiratia cuiva. Stiu ca acum totul pare banal, dar incearca sa-ti imaginezi viata fara ceas, telefon, masina, farfurii si tacamuri, fara pat, masa si scaune, fara orice astazi iti bucura viata.

De cate ori ai multumit pentru tot ce ai acum? De cate ori te-ai gandit ca inspiratia unui necunoscut ti-a salvat viata?

Eu multumesc vietii oricand, ii multumesc si acum pentru tot ce mi-a dat, imi da si mi-a pregatit deja. Ii multumesc pentru lectii, pentru momentele in care m-a aruncat la pamant si m-a ajutat sa ma ridic. Multumesc mult si celei care astazi m-a inspirat sa scriu acest articol.

Ce ma inspira intotdeauna

Inspiratia este una din caile prin care noi ne reamintim ceea ce stiam deja. Da, cred cu tarie ca stim deja totul, dar uneori uitam ca stim. Si avem nevoie de surse care sa reaminteasca. Trebuie doar sa deblocam, sa inlaturam limitele, sa descuiem lacatale.

De foarte multe ori aud informatii ca mi se par atat de cunoscute, pe care realizez ca eu le stiam deja – adevarat, poate le stiam in alta forma, cu alte cuvinte, dar esenta informatiei exista intotdeauna in mine.

Inspiratia curge prin mine, iar daca ar trebui sa-ti raspund, folosind un singur cuvant la intrebarea: „Ana, ce te inspira intotdeauna?”, ti-as spune: TOT. Si mai simplu, dar tot cu un cuvant: VIATA. Acesta este adevarul meu. Inspir si ma inspira tot ce ma inconjoara.

Sunt sursa de inspiratie si am in jur surse de inspiratie infinite, asa ca nu am cum sa ma opresc aici cu raspunsul meu. Pana la urma, acest raspuns poate fi dat de fiecare, dar trebuie sa existe si ceva care sa faca diferenta.

Ce anume din tot si din viata, ma inspira cel mai des?

Uite aici diferenta de care vorbeam mai sus. Inspir si ma inspira: Inspir cu atitudinea mea, cu modul meu de a gandi, cu ceea ce scriu, cu acest articol. Inspir cu zambetul si veselia mea, inspir cu bunatatea, cu starea mea de bine, cu sensibilitatea. Inspir pe altii cu stilul meu de viata.

Inspiratia este peste tot, dar depinde de cat de prezenta sunt atunci cand susele de inspiratie imi apar in cale, in fata ochiilor. Ma inspira tot in viata, dar cel mai des :

Fiecare zi

Ca fiind o noua sansa la fericire si implinire. Fiecare zi este o noua viata care imi este daruita cu un singur scop: sa nu renunt, sa fiu mai buna in ceea ce fac, sa fiu mai buna cu cei din jur, sa fac mai bine ceea ce fac, sa daruiesc mai mult din ceea ce am si sunt, sa devin o varianta mai buna a mea.

Culorile: albastru, rosu, verde

Sa-ti spun si de ce ma inspira aceste culori cel mai des?Albastrul reprezinta claritatea pe care o primesc intotdeauna atunci cand am nevoie, oricat de grea ar fi situatia prin care trec, oricat de neclar si dificil ar fi sa inteleg si sa iau decizia cea mai potrivita pentru mine. Rosul reprezinta iubirea din tot si din toate, este iubirea din mine pe care trebuie sa o pun la baza fiecarui lucru pe care il fac. Oricand. Verdele reprezinta energia vindecatoare pe care o detin in orice situatie si pe care trebuie sa o folosesc atunci cand nu ma simt bine cu mine sau cu ceea ce se intampla in exterior.

Natura

Multe din subiectele abordate pe site sau pe pagina de facebook, le-am simtit in natura. Multe idei pe care le-am pus in practica m-au „lovit” in momentul in care stateam in curte. Unele articole le-am scris in mijlocul naturii.

Copiii

Sunt cea mai buna sursa de bucurie, veselie si detasare de la griji si problemele cotidiene. E minunat sa ma inconjor cu energia lor, sa iau parte la bucuria si descoperirile lor. Ma bucura fiecare moment petrecut in preajma lor. Ma inspira replicile, joaca, zambetul lor cristalin, usurinta cu care se inveselesc si uita de cearta si suparari.

Cartile si lectura

Este cea mai util si frumos mod in care aleg sa ma las inspirata si ghidata. O carte imi ofera cel mai bun mod de a petrece timpul liber sau timpul in care astept ceva, pe cineva sau undeva. O carte este un cadou inspirat pentru o cititoare in serie. Intr-o carte este un intreg univers, este o enciclopedie , inspira cu povesti si solutii, este sursa de imbogatire la nivel mental si sufleteste.

Oamenii pe care ii intalnesc

Căci fiecare om pe care il cunosc sau il intalnesc in viata, este un mesager, un prieten care imi preda o lectie sau imi reaminteste ceea ce am uitat. Ma invata si ma ajuta sa evoluez, sa constientizez, sa inteleg, sa reusesc tot ceea ce imi propun.

Locurile in care ajung

Viata ma poarta peste tot si oriunde as merge, locul este incarcat de energie si de lectii pe care este nevoie sa le invat, sa le cunosc si sa le aplic pe mai departe.

Muzica

Imi ofera relaxare, liniste, raspunsuri la intrebari, idei. Este sursa de bucurie si energie. Chiar si confirmari ca sunt pe calea cea buna sau, dimpotriva, trebuie sa schimb directia, ca am mai multe optiuni.

Provocarile, zambetul si tristetea

Atunci cand spun DA unei provocari, spun DA energiei si inspiratiei de care am nevoie pentru a duce provocarea pana la capat. Zambetul si tristetea – in fiecare este puterea de a merge mai departe. Cand zambesc, merg mai departe..cu incredere. Cand sunt trista, merg mai departe cu credinta, cu speranta si cu mesajul din spatele tristetii mele.

Propria persoana

Reactii, sentimente, momente de calm si claritate, sentimente, ganduri, cuvinte, idei exprimate sau nu, momente in care devin propriul meu observator.

Inspir viata si viata ma inspira

Iti multumesc tie, draga cititor pentru ca ma inspiri cu povestea ta, cu intrebarile pe care ai incredere sa mi le adresezi. Pe tine ce te inspira intotdeauna? Cine te inspira cel mai des?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu