joi, 31 octombrie 2013

Be happy

                                   Happpy


     Happy vine de la ,,a fi fericit'' Cateodata cineva ne spune sa fim Happy....Dar de multe ori uni o iau ca pe o metafora...poate fi comparata si asa...

  Chiar daca nu suntem Happy,macar sa ne prefacem putin pt a nu-si face griji cei din jur...

     Sa nu credeti ca eu n-am fost suparata  niciodata, am fost uneori din motive aiurea dar si din motive cu adevarat importante....Viata ne pune mereu la incercare pe toti....

Daca va spune cineva ca n-are probleme si ca nimic nu-l poate supara (minte),fiecare om are necazuri diferite fie ca vrea sau nu...Normal ca nu ne dorim necazuri ci ne dorim sanatate,noroc,fericire..etc

Deci sfatul meu este fiti mereu Happy,dar sa nu tineti in voi supararea,povestiti-mi .....Desigur ca va ajut, pentru ca asta inseamna sa fi om ....:*


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu