marți, 15 iulie 2014

Familia..

Familia e ca un copac. Anotimpurile se schimba. Uneori infloreste,alteori ii cad frunzele. In fiecare familie rasare soarele,dar exista si cateva ploi. E ceva normal. Familia mea reprezinta totul pentru mine,trecut,prezent,viitor. Alaturi de ei am crescut si tot alaturi de ei o sa imbatranesc. Este ceva firesc. Familia mea este formata din multi membri: mama,tata,matusa,mamaia,unchiul,nasul,nasa,verisoare si verisori. Cu totii suntem uniti,tinem familia mereu aproape si pe primul loc. Am avut o copilarie destul de complicata,dar totusi frumoasa. Au fost zile de bucurie si zile de tristete. Pe drum spre maturitate,oamenii au inceput plece(sa moara) din diferite boli. Tataia,sora lui si mama acestuia. 3 oameni dragi mie au incetat sa ma traiasca. Motivul : cancerul sau batranetea... Moartea este doar un fenomen,nu trebuie sa ne fie frica,pana la urma ajungem toti acolo,in mormant. Avand loc aceste intamplari nefericite care ne-au ranit profund,am invatat sa-mi pretuiesc foarte mult familia,sa fiu mai atenta la ceea ce se intampla cu oamenii dragi mie. Familia mea este ca un brad,niciodata nu se ofileste si intotdeauna sta drept. Lucru care ma face mandra. Peste cativa ani,sper ca va exista nepoti care sa duca numele mai departe. Oamenii din familia mea,fac alegeri pe care ii definesc. Ii multumesc lui Dumnezeu,ca am trecut peste toate si am o familie atat de speciala. Familia este cadoul oricarui om. Iubiti-va familia,fiti aproape de ea cat inca o aveti. Totul e trecator ! Multumesc familiei mele pentru sprijinul,iubirea,educatia si grija acordata. Va iubesc ! Va pretuiesc ! Tot la voi,eu ma gandesc. Va pup si Multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu