sâmbătă, 8 noiembrie 2014

Tu-sentimentul fericirii

Daca as fi de gheata ai vedea cu ochii tai cum ma topesc cand imi zambesti, dar bine ca nu sunt pt ca altfel m-as fi topit deja. Nu sunt cea mai frumoasa, nici cea mai inteligenta, dar tu m-ai facut cea mai fericita.Cand toti imi spuneau ca Fat-Frumos este un vis, ca trebuie sa incetez a ma gandi la asta, eu am continuat sa sper. Nu am gresit, pentru ca te-am intalnit pe tine. Esti dovada ca pot sa am langa mine tot ceea ce o fata isi doreste.Esti primul meu gand inainte de a ma trezi si esti ultimul meu gand inainte de a ma culca.
    Hai sa derulam timpul si sa ne oprim la prima seara. Acolo a inceput tot. Intamplator, dar exact la momentul potrivit. Auzisem de tine, dar niciodata nu mi s-a aratat sa te cunosc. Te-am cunoscut mai tarziu, dar a  meritat. Il cautam de mult pe acel baiat care sa ma faca fericita, care sa ma inteleaga, sa ma accepte asa cum sunt. Te cautam de mult, fara sa stiu ca esti tu. Erai atat de aproape de mine… Din prima clipa in care te-am vazut, ti-am observat zambetul. Ai cel mai frumos zambet pe care nu m-as satura niciodata sa il privesc. Imi plac mesajele tale de „Buna dimineata”. Imi place ca ai incredere in mine. Imi place ca stii sa ma asculti. Imi place ca esti nebun si tot timpul ma faci sa rad. Ma simt in siguranta langa tine. Stiu ca nu m-ai lasa sa plec niciodata. Chiar daca ne despart cativa de kilometri nu ai renuntat la mine. De aceea o sa te astept. Alaturi de tine am gasit ce cautam. Tu ma faci sa ma simt speciala! Pentru o lume intreaga esti o singura persoana. Dar pentru mine esti o lume intreaga.
    Pot spune ca azi a fost o zi perfecta.Sunt fericita!Pe zi ce trece incep sa ma indragostesc ca o nebuna.Imi place felul tau de a fi.Imi place zambetul tau.Imi plac ochii tai.Imi place vocea ta.Imi place cum imi spui ''ingerash'' ..




    Si stii ce-mi mai place? Ca ne gandim la noi pe termen nedefinit. Ca nu ne gandim ca pe viitor nu va mai fi un "noi" . Imi dai sentimentul ca noi vom trai vesnic. Imi dai sentimentul ca langa tine nimic rau nu mi se poate intampla iar atunci cand nu ma simt bine imi dai incredere in mine si esti acolo si ma sustii.Si stii ce-i amuzant? Nu am planuit nimic din tot ce ni se intampla.Doar uitandu-ma in ochii tai mari imi fug toate temerile. Cu fiecare clipa petrecuta langa tine ma simt fericita. Tu imi dai incredere, ma rasfeti, ma iubesti. Nu cred ca voi inceta sa iti multumesc pentru tot ce faci pentru mine. Iti multumesc pentru ca ma sustii. Iti multumesc pentru ca imi dai putere si imi arati intotdeauna partea buna in orice gand negru am eu. Iti multumesc pentru ca imi accepti bazaconiile si te chinui din rasputeri sa le si intelegi. Stiu, sunt complicata, repezita, dar tu cu o imbratisare  imi calmezi toate fricile. Simt ca langa tine pot fi eu. De fapt, langa tine am invatat sa fiu eu. Un 'eu' natural,  fara masti, fara machiaj, fara nimic. Nu m-am simtit asa de fericita langa o persoana niciodata. Si ce pot spune despre noi? Pai... toate-s bune! 
    Ai aparut si mi-ai calmat toate temerile. Ai venit si mi-ai aratat cum e sa zambesti din suflet, sincer. Ai aparut cand ma simteam prinsa intr-un cerc in care ma scufundam fara sa imi dau seama. Ai aparut cand aveam nevoie de un reper pentru a ma calma in toata nebunia din jurul meu.
    Iti multumesc ca esti langa mine!
    Ai venit si mi-ai spus ca furtuna a trecut!

    Il iubesc pentru ca este el.Pentru ca este sincer.Il iubesc pentru felul cum ma alinta,cum ma incurajeaza.Pentru cum ma strange in brate.Pentru ca in fiecare gest imi arata ca ma iubeste.Ii iubesc parfumul,pentru ca il simt oriunde.Pentru ca ii iubesc ochii si zambetul.Il iubesc pentru comportamentul lui fata de mine.Il iubesc pentru ca ma respecta.Pentru ca mereu suntem pe aceeasi lungime de unda.Pentru ca spre surprinderea multora, ne-am gasit pe facebook.Il iubesc pentru ca ar face orice sa ma vada fericita.Pentru ca lupta pentru increderea mea.Pentru ca mereu ma surprinde.Pentru ca ii ador vocea.Pentru ca iubesc felul lui de a-mi spune cuvinte dulci.Pentru ca este ambitios.Pentru ca are niste parinti minunati.Pentru ca prietenii lui,chiar daca nu ii cunosc prea mult, sunt de treaba.Pentru ca-mi respecta prietenii.Il iubesc pentru ca-mi intelege temerile.Pentru ca ma lasa sa ma desfasor in spatiul meu.Pentru ca nu se supara cand fac niste comentarii acide.
    Pot spune ca azi a fost o zi perfecta.Sunt fericita ! Ce pot spune?De cateva zile sunt toata un zambet!Datorita tie...Fiecare atom din mine tanjeste dupa el si stiu ca lucrul acesta este reciproc.
    Sunt fericita si nici nu-mi pot explica in cuvinte fericirea..






    Niciun comentariu:

    Trimiteți un comentariu