marți, 7 iulie 2015

Fara raspuns..

Poate ca atat mi-am dorit , poate ca nu a fost prea mult , poate ca nu a fost atat de important ...pentru tine , dar pentru mine orice mica atentie , orice mica vorba dulce , ar fi contat enorm pentru  mine . Nu ai inteles niciodata cat de mult ar fi contat un cuvant frumos , o alinare sincera , o privire reala . Nu , tu ai preferat intotdeauna sa te ascunzi intr-o carapace , sa ma lasi pe mine sa deduc ce se petrece cu persoana ta . Nu asa se face ...nu asa te pot ajuta , din contra te inchizi in gandurile tale si pe mine ma lasi sa ghicesc imposibilul . Nu ghicesc in stele , sunt om si simt . simt ca ma doare de fiecare data cand faci totul de capul tau si pe mine ma lasi deoparte , dar tie nu iti pasa . Am uneori impresia ca o faci intentionat , ca iti place sa ma vezi cum ma doare , dar nu te pot inteleg . Ti-am dedicat tot timpul meu , toata atentia mea , tot ce am avut mai bun ti l-am daruit tie cu toata dragostea posibila . Tu nu stii ...si o bucatica nesemnificativa de ciocolata ti-o aduceam tie , fara sa-mi pastrez mie nimic . Oriunde , oricand si cu oricine , m-am gandit mai intai la tine si mai apoi la mine sau la ceilalti . Dar pentru tine nu a contat catusi de putin , dar eu te iubeam , te iubeam nebuneste cu tot cu defecte si rautati . Am fost intotdeauna a ta  , si DA ma uitam si dupa altii , dar intotdeauna am avut in gand ca tu esti mai bun ca toti , chiar daca acum stiu ca m-am mintit singura . In felul tau , asa rece si nehotarat...te-am iubit si ai contat mai mult decat multi altii la un loc . As minti daca as spune ca nu continuam sa tin la persoana ta mai mult decat am crezut vreodata ca poate sa imi pese de cineva  , dar intotdeauna ai avut impresia ca imi bat joc . Nu , nu imi bat joc ...doar ca vezi tu ...uneori , reactiile tale m-au durut si pe termen lung m-au afectat enorm . Nu au ramas vindecate si uitate , sunt inca vii intiparite in mintea mea . Si nu , nu e vorba de trecut sau amintiri , e vorba de rani ce nu s-au inchis nici pana in prezent , pentru ca nu ai stiut cum sa imi explici , nu ai stiut sa ma ajuti sa trec peste . Ai avut la suprafata doar o nepasare cumplita ce m-a impins spre multe nopti nedormite doar cu pleoapele intredeschise sau cu privirea plansa si indurerata . Nu ai avut putin respect.. Aruncai cu vorbe grele si ascutite ...sau cel putin , sa fi fost acolo langa mine , nu aveam nevoie de vorbe neaparat , doar sa stiu ca ma intelegi si ca esti langa mine , dar nicioadata nu ai fost aproape de mine , doar te-ai prefacut ca ma intelegi cand de fapt nici nu stiai ce  e in sufletul meu ...si atat as fi vrut , nimic mai mult , dar iata ca uneori cand incerc sa iti fac pe plac tu te arunci intr-un val de nepasare pe care nu il recunosc .... 

 Ai uitat ca ti-am fost aproape asa cum am putut ? Ai uitat ca sunt fata care te-a iubit si ca nu uit ? Ai uitat cand ti-am intins inima si ti-am spui : ''Ai grija de ea !''  , desi imi venea atat de greu sa o intind spre tine ? Mai sti ca era imposibila relatia noastra? Ca nu ne era permis...!? Ai uitat cand parintii nostri nu ne lasau sa ne vedem asa des doar pentru ca stiau ca distanta ne va desparti? Ai uitat cand asteptam cu orele fara sa fac nimic doar ca sa primesc un sms de la tine? 
   Da , evident , ai uitat . Esti baiat , si ce iubesti , ranesti ! Automat , ma simt o papusa manevrata de tine . Poate ca nu vreau sa te pierd doar din atat , si sunt obligata sa suport tot ce imi faci . Ma pierzi atat de usor in cuvinte atat de veninoase si taioase . Nu am un raspuns pentru comportamentul tau , sau poate pentru durerea care mi-ai provocato , dar o sa iti dai seama pe parcurs ca acest comportament dur fata de mine , te va costa scump . iar atunci va fi prea tarziu sa te mai pot ierta... 

Te urasc pentru atingerea ta , odata calda .
Te urasc pentru fiecare vorba care mi-ai spus`o !
Te urasc pentru ca m-ai facut sa am incredere in tine .
Te urasc pentru ca m-ai minti la orice pas ...
Te urasc pentru ca mi-ai iesit in cale , te urasc pentru ca ai crezut ca ma poti schimba .
 Te urasc pentru ca am ajuns sa te cunosc cu adevarat .
 Te urasc pentru ca nu mai am mintea limpede ca inainte .
 Te urasc pentru ca ai vrut sa ma faci altceva decat eram eu .
 Stiu despre ce vorbesc in sfarsit !





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu