vineri, 2 mai 2014

Sunt increzatoare !

                                   As incepe cu afirmatiile:

 Ma iubesc si ma iert pe mine insumi. Ma iert pe mine insumi pentru ca am permis (maniei,fricii,resentimentelor mele,sau oricarui factor negativ) sa imi raneasca trupul.

 Merit sa ma vindec. Corpul meu stie cum sa se vindece singur. Cooperez cu nevoile nutritive ale corpului meu.Imi hranesc trupul numai cu alimente sanatoase,de cea mai buna calitate. 

 Imi iubesc fiecare centrimetru din corp. Vizualizez un flux de apa curata care trece prin corpul meu,indepartand toate impuritatile. 

Am incredere ca Viata ma va ajuta sa ma vindec in toate felurile cu putinta. Ma iubesc pe mine insumi. Sunt in siguranta. Viata ma iubeste. Sunt vindecat si armonios. 

                        Primul lucru pe care merita sa ti-l spui atunci

                         cand te trezesti si cand deschizi ochii:

Buna dimineata,dragul meu pat. Iti multumesc pentru ca esti atat de confortabil. Te iubesc.

Draga (numele meu),aceasta este o zi binecuvantata pentru tine. 

Totul este bine.Am suficient timp pentru a face tot ce am de facut in aceasta zi.

                               Atunci cand te privesti in oglinda:

Astazi te asteapta cele mai minunate experiente. Arati minunat. Zambetul tau este stralucitor. Machiajul(sau parul) tau arata perfect. Esti femeia ideala(sau barbatul ideal). Astazi vom avea o zi excelenta.

                                      Spune mereu :

 Imi iubesc viata.

 Iubesc aceasta zi. Viata ma iubeste.

Ador cand straluceste soarele pe cer.

Este minunat sa simt iubirea din inima mea.

Tot ce fac imi provoaca bucurie.

 Astfel de ganduri iti vor schimba experienta zilei.

Pasiunea piere,daca n-o hranim permanent cu inspiratie. Imi doresc permanent:

-Succes

-Inspiratie

-Incurajare

- Motivatie

2 comentarii:

  1. multumesc pt incurajare,ce ai scris aici este si pt mine.te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Este pentru toata lumea. Pe unii ii caracterizeaza,pe altii nu. Nu ma refer la cineva anume. Te pup

    RăspundețiȘtergere