vineri, 6 februarie 2015

Dreams

 Incercand sa fiu ce nu eram, greseam si in mine, o parte stia. Greseam zambind fara sa stiu de ce. Greseam plangand pentru minciuni. Incercand sa fiu opusul meu greseam.. Era ca o povara; devenea tot mai grea. Eu eram doar ceva ireal. Nimeni nu ma cunostea pe mine; ei cunosteau doar naivitatea mea. Si era greu sa port pe mine imaginea pe care sufletul meu o respingea; dar totusi am dus-o; de ce? pentru ce atat de multa falsitate? Au vrut sa ma schimbe cate putin toti... de ce? Cunosteau slabiciunea mea... si m-am lasat purtata in voia lor; si nici eu nu ma mai cunosteam. Priveam in oglinda si ajunsesem sa cred ca sunt intr-adevar persoana care nu puteam sa fiu.
M-au schimbat si m-au mintit... iar eu... m-am lasat schimbata si mintita.

Acum sunt eu ... si naivitatea mea de atunci se transforma cu fiecare zi in putere..
                                                             ...puterea de a fi EU...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu