duminică, 8 februarie 2015

Lucruri care conteaza

 Ma numesc : Ana Maria
Am 14  ani.

 Ziua mea este pe 23 august

Sunt  zodia fecioara.

Sunt extrem de incapatanata.

Imi place sa scriu.

Am acest blog , de care sunt foarte mandra 

Sunt o persoana foarte sincera,sensibila,directa

Imi plac iesirile la munte, mare, oriunde, dar sa pot calatori

Imi doresc foarte mult sa vizitez Italia , Anglia si Paris ..

Imi plac comediile romantice, cartile bune, muzica ritmata

Imi place sa ma inconjor de oameni veseli si optimisti.

Sunt usor de amagit,dar totusi daca aflu pot fi :ori dezamagita,ori nervoasa

Raz si zambesc mereu si mi-e teama sa nu fiu consideranta o persoana iresponsabila si indiferenta

Imi place sa ies in aer liber si sa ma plimb cu bicicleta

3 adjective care ma caracterizeaza :

Romantica, visatoare, optimista
Ce obiect urasc la scoala ? 
Fizica :))

Ce as vrea sa fiu

pentru o zi ? 
O zana buna :)

           


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu